Quantcast




Don't forget about DAILY!

Visit our sponsors!

rebelgirl17
 Profile   Guestbook   Friends   Photo Album   My Q&A   Contact   My Stuff   Personality 
 Stats / 5,719 hits

Name:   Donna
Location:   E-Town, Tennessee, United States
Age:   27
Birthday:   April 1
Sex:   Female
High School:   Elizabethton High School
NEW! Check out rebelgirl17's expanded Contact Information

 Friends

 Interests

Hobbies:   singing, dancing, chating, hanging with friends, flirting with guys...lol
Favorite Movies:   a walk to remember, John Tucker must die, The Lake House, The Notebook, Hills have eyes(was gross but good), Last Holiday, Madea movies, The Family Stone
Top Movie Genres:   Adventure, Comedy, Horror, Music, Thriller
Favorite Music:   mostly country, some rap, a few bluegrass songs(remember i'm country lol), hmm i guess really any kinda music
Top Music Genres:   Country, Pop/Rock, Rap/Hip-Hop
Favorite Celebrities:   Julia stiles and Jennifer Anniston
Favorite Food:   chinese and cheeseburgers
Hook Line:   Git-R-Done, sex is evil, evil is sin, sin is forgiven so stick it in, okkk, be good or be good at it
Looking for:   Someone to talk to
Friendship with a guy
Relationship with a guy
Friendship with a girl
Turn-ons:   GUYS!!!!!!!, talkative, humor, happiness
Turn-offs:   clingyness, obsessive, snobby, depression(when a 24/7 thing)
Buddies:  

 About Me

hey ya'll my name is Donna and i'm 19 years old. i live in a lil town called Elizabethton Tennessee. i graduated high school almost 2 years ago which is really hard to believe. I am a CNA at the Johnson City Medical Center. i love hanging with my friends and family, i love fishing which i rarely get to do anymore, i love singing i go to different churches around my area and sing, hmm i guess that about it if ya wanna know more ya gotta ask!! oh and if ya have a myspace look me up!!! hope to talk to ya'll later!!

 Testimonials

Click here to view all testimonials

nikkie_luv says:
i love you. you love me. let's get together and... dosomelesbiangirlongirlsex.. wont you say you love me too? lol. i love you!

Duo882r says:
such a wonderful person to be with.....gotta love her alot <3

nikkie_luv says:
you have no testimonials.. so i shall leave one because you are my sexy rebel biotch and also you did one for me. =P me loves you alot. you ish mah biotch. never leave me. ~heather~


 My Top 5

Click here to view more top 5 and personality info!

My Top 5 movies
1. Cinderella Story, A
2. 
3. Double Jeopardy
4. 
5. Princess Diaries 2: Royal Engagement, The

My Top 5 songs
1. Here Without You by 3 Doors Down
2. Fantacy by Ludacris
3. Rollout (My Business) by Ludacris
4. Salt Shaker by Ying Yang Twins
5. Stand Up by Ludacris

My Top 5 music artists/bands
1. Ludacris
2. Usher
3. Ying Yang Twins
4. Chingy
5. Kenny Chesney


 Scores

rebelgirl17 has 18 scores.
Scores are awards you get for doing different things around the site.
Click here to see rebelgirl17's scores



 General Info

Member Since:   October 4, 2004 2:43 PM
Profile Hits:   5,719
Last Login:   Over a year ago
 
 Pictures


 Guestbook & Away Message


git-r-done and tag me


Click here to tag my guestbook!


Tag my Guestbook!
This user has disabled guests from tagging his/her guestbook.


 My Q & A
Timestamp: 21-Nov-2014 09:11 Error code: -2 Error message: DB_DataObject Error: update: No Data specifed for query `load_time` = 0.7562 , Debug string: Site: www.student.com