Quantcast




Don't forget about DAILY!

Visit our sponsors!

astriel_daemon
 Profile   Guestbook   Friends   Photo Album   My Q&A   Contact   My Stuff   Personality 
astriel_daemon's Q & A
Click on a question below to answer it and to view other user's answers.

astriel_daemon has 26 questions total.
astriel_daemon has answered a total of 32 other questions.

New! View Q & A Top 50

 When do you usually going to bed on a weekday?  (5 answers)

 Have you ever broken a bone? If so, what?  (2 answers)

 Do you want to kill someone?!  (8 answers)

 Bath or shower?  (14 answers)

 What's your position in polotics?  (8 answers)


 boxocereal: Nope.
 squee04: in what? in many blood sucking insects? hmmm idk (so theres no confusion polo-many tics-blood sucking insects)
 korn_chick2007: I agree with jadedlullabi
 astriel_daemon: I'm a hardcore democrat and i'm all for Kerry, Bush can fucking die!!
 jesusrocksmysocks: i like bush. im voting for him in this election cause i can and all of my liberal dermocratic friends cant yet haha jk lol

 What do you look for in a guy/girl?  (9 answers)

 Do you like who you are?  (11 answers)

 Do you do any sort of drugs? Or tried any?  (11 answers)

 What do you do on your spare time?  (8 answers)

 What is your reason for living?  (10 answers)

 Have you ever wanted to kill youself?  (9 answers)

 What do you look like?  (9 answers)

 Do you ever want to get married and have kids?  (9 answers)

 Whats the worst thing you've done behind your parent's backs?  (4 answers)

 Whats your favorite type of music and favorite band?  (11 answers)

 IF you could live somewhere/with somebody else where/who would it be?  (7 answers)

 Are you a virgin?  (13 answers)

 Should i add some more questions, cuz i really don't feel like it.  (5 answers)

 What is your sexual preference?!  (15 answers)

 How old are you?  (16 answers)

 Where do you live? (no i'm not going to stalk you)  (17 answers)

 Have you ever been in love?  (13 answers)

 Why are you answering my questions?  (10 answers)

 Whats your favorite pop/soda/cola (damn hicks)?  (10 answers)

 Whats your favorite food?  (12 answers)

 What do you want to do with your life?  (11 answers)



Last 10 Questions Posted
iBoy2G7/29: Would you vote for Justin Bieber for President?
iBoy2G7/29: How would things be different if Justin Bieber were President?
iBoy2G7/29: Did you know President Franklin D Roosevelt married his COUSIN Eleanor Roosevelt!?
iBoy2G7/29: Did you know President Teddy Roosevelt was related to President Franklin D Roosevelt (they were cousins)!?
SubhikshaWhen was the last time someone said you were nice and you ignored it and blushed up later?
nuclearsailorJust confirmed: Indiegogo has a significantly wider variety of technology projects than kickstarter.com, and returns a lot more results/ideas for a given keyword. This is the place for IDEAS, lol.
nuclearsailorI need some keywords for monitoring kickstarter.com for interesting developments. What kind of keywords would you use to keep tabs on the inventions/innovations on there?
nuclearsailorIf one were to lift a 100lb weight 6 feet off the ground, that'd be equal to .25wh of energy. Considering 1000wh could propel the below vehicle 20miles at highway speeds, could a 'gravity generator' be a serious backup power source? lol
nuclearsailorWhere's the perfect place to experience Halloween on the east coast? (Atlanta, GA? Washington, DC? Orlando, FL? Miami, FL?)
nuclearsailorAnd, the algorithm I use for constructing search queries. 1) Use general category keywords for initial search 2) Add negative keywords to eliminate useless recurring results 3) Use brand keywords gathered from the search to isolate useful results)
Timestamp: 30-Jul-2014 11:07 Error code: -2 Error message: DB_DataObject Error: update: No Data specifed for query `load_time` = 0.0703 , Debug string: Site: www.student.com