Quantcast




Search - Find Friends

Visit our sponsors!

anthmofthebrokenhearted
 Profile   Guestbook   Friends   Photo Album   My Q&A   Contact   My Stuff   Personality 
anthmofthebrokenhearted's Q & A
Click on a question below to answer it and to view other user's answers.

anthmofthebrokenhearted has 22 questions total.
anthmofthebrokenhearted has answered a total of 399 other questions.

New! View Q & A Top 50

 hmm..... photoalbums...photoalbums... anyone with a DECENT one? (4 answers)

 i just added a new "EMO" folder to my picture album (7 answers)

 Do you have a xanga? mine is flaming_heart_4_u (6 answers)

 have you ever had to say goodbye to the love of your life? i have... it hurts too much, i cant even cry (6 answers)

 so... is anyone on here hott (11 answers)

 anyone in Florida (11 answers)

 hmmmm.... looking at photoalbums... anyone with a DECENT one? i like mine (12 answers)

 Who was your first love, if you already had one. And describe them too me. Would you love them if they were "ugly" on the outside? (18 answers)

 Anyone in Tampa or around Tampa guy or girl? (girls are you bi?) (13 answers)


 boxocereal: Nope.
 mymindkillsme: im not around there.. but i am a lesbian!
 faerie_kisses: yeah..im a girl...i am not bi
 stillakidatheart821: no but i have a friend living in ocala and i'm visiting her like on MONDAY!!! woohoo! but we're 19.. lol
 LILkittyCAT4u: sorry im in england
 greendaystud: no, but I am a Buccaneers fan...Pittman and Clayton for life...definitley.
 Skatinchic101: yea i kno this girl Noel shes lik pretty and bi
 WildInsaneCaroline: I'm about three hours away. I'm not bisexual but I am a lesbian.
 aliwaliwoo: no.....no.....and no. sorry lol
 PFuNk: im goin to clearwater in like 3 weeks

 Whats in your CD player right now? (30 answers)

 Hey guys! I'm actually not being lazy and fixing my buddy list, anyone wanna be on it? (11 answers)

 Whats your New Years Resolution?? (19 answers)

 Answer my questions and I'll answer yours! (17 answers)

 Do you think you're romantic? Would you rather date someone romantic or more wild? and why!?! (17 answers)

 Does anyone like whipped cream and handcuffs? lol (16 answers)

 Anyone in the Tampa Bay area??? (10 answers)

 Whats your sexuality? (32 answers)

 Who would you want to spend the rest of your life with? They could be famous or infamous, ANYONE! and dont say me lol... (21 answers)

 Does anyone else feel like their parents are WAY to controling? I do! (23 answers)

 How do YOU define love? (22 answers)

 Are there any skaters in the Brandon Florida area? If so contact me, I want more friends that skate! I only have 9, and I'm pretty good... later skaters. (12 answers)

 Is anyone else a "retired" cutter? If yes, how do you keep going and not cut. Its been 3 and a half months, and I'm at the end of my rope, help please. (28 answers)



Last 10 Questions Posted
iBoy2G8/22: What is your opinion of Hillary Clinton?
iBoy2G8/22: If Sarah Palin ran against Hillary Clinton in 2016, which would you vote for?
iBoy2G8/22: Are you looking forward to the first female President in 2016?
iBoy2G8/22: Imagine Hillary Clinton picks Michelle Obama to be her VP in 2016!
iBoy2G8/22: Who do you think Hillary Clinton will pick to be her VP in 2016?
iBoy2G8/22: How do you feel about future President Clinton?
iBoy2G8/22: Will you vote for Hillary Clinton in 2016?
iBoy2G8/14: LOL, go to jeffedelman.com its funny. See where it links :)
iBoy2G8/12: What was your favorite Robbin Williams movie/TV show?
iBoy2G8/12: Do you miss Robbin Williams?
Timestamp: 23-Aug-2014 01:08 Error code: -2 Error message: DB_DataObject Error: update: No Data specifed for query `load_time` = 0.0711 , Debug string: Site: www.student.com